منتديات فن اون لاين - FanOnLine


فن اون لاين | افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني عربى | شعبي | كليبات | برامج | اسلاميات | صور | تحميل افلام | اغاني اجنبى | احدث الالعاب | موبايل
 
الرئيسيةالرئيسية  fanfan  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 مستشفى أخر حاجه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Mido
|| الإِدَارهـَ ||
|| الإِدَارهـَ ||
avatar

مشاركات : 8391

العمر : 25


مُساهمةموضوع: مستشفى أخر حاجه   الأربعاء فبراير 03, 2010 1:52 pm

واحد مهيس عامل اعلان للمستشفى بتاعته
.
.شوفوا كاتب أيه
.
مستشفى
"أخر حاجه " التخصصى
تصريح طبى شامخ
.........

مستشفى " أخر حاجه " التخصصى لدينا الرعايه تمتد لكل بيت
.........

[b]. مستشفى "أخر حاجه " التخصصى 40 عام من التجارب المره.

.......

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى نحن لا نستخدم الفئران للتجارب " ربنا يخليكم لينا ونجرب فيكم "

. مستشفى " أخر حاجه " التخصصى سعة (5000) سرير و (7000)وسادة و (300) طقم صينى.
........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى بلغ عدد المرضى في العام الماضي اكثر من 60,000 مريض

و1000,000 حالة وفاة
" طبعا الاعمار بيد الله "
.........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تدخل مريض محمولا على السرير

"الله يشفيك "
وتخرج محمولا على خشبه
" الله يرحمك "
..........

[b]مستشفى "أخر حاجه " التخصصى تتوفر به جميع أقسام الرعاية الطبية

"جراحة - زراعة قلب- قسطرة-زراعة كلى-زراعة رئة-زراعة بطيخ "
وقريبا زراعة القصب و التين الشوكى .
............

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تم فصل توأمين متلاصقين بنجاح..فقد تم فصل رأس كل توأم عن بقية جسده

وماتو بعدها علي طوووول)
................

[b]مستشفى "أخر حاجه " التخصصى قسم خاص لأمراض الكلى"

غسيل كلى-غسيل مخ -غسيل سجّاد وموكيت-غسيل بخار مستعجل"
..........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى يعالج جميع الامراض المستعصيه...امراض الغدد

اللمفاوية ...امراض الغدد الصمّــاء... امراض الغدد العمياء.
.......

[b]مستشفى "أخر حاجه " التخصصى نعالج امراض العيون والأذن و الجيوب الأنفيه

...........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى سيارات لتوصيل المرضى مجاناً....عربات لنقل المصابين...مقبرة لدفن الموتى .

...........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر لدينا جميع أعضاء الجسم للبيع بأسعار

مغرية....قلوب ...كلاوي...كبدة ...شكشوكه ...فلافل...
..........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر لدينا أفضل الأجهزة الطبية...مقصات جراحه....مشارط...سكاكين...ملاعق....سواطير ....سيوف

(المريض اللي مانقدر نعالجه نقطع رأسه بالسيف ونريحه)
..............

[b]مستشفى" أخر حاجه " التخصصى ...اطباء مميزون ...شهادات عالمية (غير مزوّره) ومن اعرق الجامعات في العالم...

ممرضات جميلات (بس تشوف وجه الممرضة وتخف على طووووووول)
...................

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر به جميع وسائل الراحة والرفاهية... غرف

تنويم مميزة....غرف "عناية مركزة" مكيفة اسبليت....ثلاجات موتى مريحة ...
أثاث أمريكي....دش 600 قناة
(يوجد رأس أوروبي)...
نحن نعمل بالمثل القائل "دللو ابقاركم".
.............

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى طب اعشاب...طب شعبي ...طب مسلح...

...........

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى بشرى سارّة لجميع مرضى مصر تم بحمد الله

افتتاح مستشفى " أخر حاجه " التخصصى في كل من ...
القاهرة...الاسكندرية...المنصورة...دمياط. وقريبا بالغردقه وشرم الشيخ
رمضان
........................

[b]مستشفى " أخر حاجه " التخصصى يتمنى لكم حياة سعيدة وعافية مديدة

.
>>>>>>>>
[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]


<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fanonline.yoo7.com
Òmâr Sh
|| الإِدَارهـَ ||
|| الإِدَارهـَ ||
avatar

مشاركات : 4685

العمر : 27


مُساهمةموضوع: رد: مستشفى أخر حاجه   الثلاثاء فبراير 09, 2010 8:13 am

thanx aker haga


دة انا بفهمك من نظرة عين..من غير كلام بعرف قصدك
فى البعد عنك ارضى بمين..انت اللى فى القلب لوحدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fanonline.yoo7.com
 
مستشفى أخر حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات فن اون لاين - FanOnLine :: المنتدى الترفيهى Forum entertainment l :: الضحك والفرفشه - Laughter and fun-
انتقل الى:  

Powered by AhlaMontada® Version 3.8.4 .Copyright © 2000 - 2010

All Right Reserved Design to FanOnLine . MeRo & MiDo

فن اون لاين | افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني عربى | شعبي | كليبات

الوقت الان بتوقيت القاهرة :

Facebook